sobota, 24 stycznia 2015

Sesyjka Rochelle + Bonusik :3 c; ♥

Zgodnie z waszymi głosami w ankiecie, wygrała Rochelle. :3 Cieszę się, bo sama byłam za Rochelle, niestety rozczarowałam się, nie mogłam wymyślić fajnych poz, więc zdałam się na ,,obojętność" no i poza tym musiałam się spieszyć, ponieważ czułam, że słońce zajdzie dziś szybko i nic omylnego, miałam rację. Ale zdjęcia są. Dokładnie 32, to nie fotostory, nie ma dialogu, same zdjęcia. Mam nadzieję, ze docenicie mój trud (XD) Wyszłam w piżamie na dwór, bo słońce by zaszło, zanim zdołałabym się ubrać. Zapraszam więc na sesję !



































No i oczywiście, bonusikiem było auto, następnym postem będzie fotostory, kiedy przyjedzie do mnie Honey. :3




2 komentarze:

  1. To nie było Ci zimno w piżamie na dworze?
    Wiesz które zdjęcie mi się najbardziej podoba? 15. Wymiata.

    OdpowiedzUsuń